Login

Κέντρο Service

Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας, παρέχει άριστες υπηρεσίες
Κέντρο Service της SYMBOL

Κέντρο Service της SYMBOL

Εγγυόμαστε τις καλύτερες υπηρεσίες για το ρολόι σας
H εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία ενός άρτια εξοπλισμένου Κέντρου Service για τα ρολόγια Patek Philippe, Gucci και Technomarine.

Η Συμβουλή του Τεχνικού μας

Γιατί έχει σταματήσει το ρολόι μου ;
Το πρώτο βήμα που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να διαπιστώσετε εάν η μπαταρία χρήζει αντικατάστασης. Οι περισσότερες μπαταρίες είναι σχεδιασμένες ούτως ώστε να διαρκούν 2 χρόνια, αλλά μερικά quartz ρολόγια είναι κατασκευασμένα με εκτεταμένη διάρκεια ζωής μπαταρίας και οι μπαταρίες αυτών των ρολογιών μπορούν να διαρκέσουν έως και 3+ χρόνια. (Περισσότερα από αυτά τα ρολόγια δεν διαθέτουν δείκτη δευτερολέπτων). Ας ελέγξει ένας τεχνικός τη μπαταρία του ρολογιού σας.
Γιατί ο δείκτης δευτερολέπτων χάνει δευτερόλεπτα  ;
Αυτό αποτελεί ένδειξη ότι η μπαταρία εξαντλείται. Τα ρολόγια με αυτό το χαρακτηριστικό, έχουν ηλεκτρονικά κυκλώματα τα οποία ανιχνεύουν τα χαμηλά επίπεδα τάσης της μπαταρίας, με αποτέλεσμα την ανακόλουθη κίνηση του δείκτη των δευτερολέπτων, η οποία προειδοποιεί τον χρήστη ότι η μπαταρία πρέπει να αντικατασταθεί. Με την εγκατάσταση νέας μπαταρίας, η διάρκεια ζωής του ρολογιού θα αποκατασταθεί και ο δείκτης των δευτερολέπτων θα κινείται φυσιολογικά.
Χρησιμοποιώ το χρονογράφο μου τακτικά και η ζωή της μπαταρίας φαίνεται να διαρκεί λιγότερο από ένα χρόνο. Τι να κάνω  ;
Χρησιμοποιώντας συχνά τη λειτουργία του χρονογράφου ή αφήνοντάς την σε αδιάκοπη λειτουργία, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας θα μειωθεί σημαντικά. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι απαιτείται μεγαλύτερη ενέργεια μπαταρίας για όλες τις περαιτέρω λειτουργίες ενός ρολογιού, πέραν της βασικής χρονομέτρησης. Για την ακρίβεια, εάν ο χρονογράφος / χρονόμετρο λειτουργεί αδιάκοπα, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί, αυτομάτως, να σταματήσει να λειτουργεί. Για τη διατήρηση της ενέργειας της μπαταρίας, είναι φρόνιμο να σταματήσετε τη λειτουργία του χρονογράφου, όταν ολοκληρωθεί η ανάγκη χρονομέτρησης.

100% εγγυημένη ικανοποίηση

Θα είστε εσείς ο επόμενος ικανοποιημένος πελάτης μας ;
[creativecontactform id="1"]
+30 (210) 93.70.640

info@symbolsa.gr

Διεύθυνση

Λ. Συγγρού 185 & Σαρδέων 2
Λ. Συγγρού 185 & Σαρδέων 2
Νέα Σμύρνη, Ελλάδα
Νέα Σμύρνη - Αθήνα, Ελλάδα
17121
17121

Ώρες Λειτουργίας

Δευτέρα - Παρασκευή
Δευτέρα - Παρασκευή
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00